Vacature: boekhoudster/ financieel administratief medewerkster M/V
Ben jij cijfermatig sterk en wil je je specialiseren in het boekhouden? Wij hebben een afwisselende en veelzijdige functie voor jou! Bij De Notarisadministratie zijn wij gespecialiseerd in het verwerken van boekhoudingen voor het notariaat. Wij zijn een jong kantoor, collegialiteit is belangrijk voor ons, wij werken graag en met veel plezier. Pas jij bij ons? Dan is dit misschien jouw nieuwe baan!
Jouw werkplek is op ons kantoor in Apeldoorn of onze vestiging in Voorhout. Al zul je af en toe ook met de collega’s in Sliedrecht willen samenwerken en er is ruimte om thuis te werken. Op kantoor werk je in een hecht en kundig team, gespecialiseerd in boekhoudingen voor het notariaat. Daar komt veel bij kijken, dus hebben wij voor jou een uitgebreid inwerkprogramma klaarliggen om jezelf wegwijs te maken in deze specialisatie.
Wat ga je doen:
Binnen het notariaat zijn er dagelijks veel betalingen te verwerken. Als team verzorgen wij al het betalingsverkeer van de notarissen zoals de aflossingen van hypotheken, uitkeringen van aandeel kapitalen, stortingen op derdengeldenrekeningen en uitbetalingen van nalatenschappen. Nauwkeurigheid staat op nummer 1 in ons vak, omdat er uiteraard geen betaling verkeerd mag gaan, zowel qua bedragen als het boeken op de juiste dossiers. Uiteraard hanteren we bij alle betalingen ons 4-ogen principe.
Naast de betalingen verwerk je de inkoopfacturen en bel je met onze klanten en derden voor het opvragen van facturen. Verder leren wij jou het opstellen van de bewaringsposities en het maken van analyses van openstaande derdengelden.
Heb je al ervaring binnen een administratiekantoor of binnen een boekhoudfunctie, zul je sneller stappen nemen naar het verwerken van de administraties van jouw eigen klanten. Uit ervaring weten wij dat een goede boekhouder gemiddeld een jaar nodig heeft om allround te kunnen werken binnen onze notaris-administraties. Heb jij zin om die uitdaging aan te gaan?
Jouw werkzaamheden in een overzicht:
- Boeken en verwerken van inkoopfacturen, kas en bank;
- (Complexe) betalingen klaarzetten;
- Telefonisch en mailcontact met klanten en derden;
- Opstellen en genereren van rapportages voor de klant;
- 4-ogen principe uitvoeren met collega’s.
Wat verwachten wij van jou:
Wij zoeken een nieuwe collega die niet alleen cijfermatig sterk is, maar het ook leuk vindt om verder te kijken dan de grenzen van het eigen werk. Een collega die meedenkt in het proces en die pas tevreden is als alle administraties perfect kloppend zijn. Als teamspeler ben je hier goed op je plek en als je ook nog kunt schakelen bij ad hoc vragen, voel je je hier vast als een vis in het water. Jouw wil om te leren en hands-on mentaliteit wordt hier zeer gewaardeerd en jouw humor natuurlijk ook, want we hebben het ook graag gezellig met elkaar!
Wat heb je nodig voor deze functie?
- Een financieel gerichte opleiding (MBO4/HBO niveau);
- Enige ervaring op een financiële administratie is een pré;
- Communicatief vaardig vinden wij een must;
- Proactief, daadkrachtig en zeer accuraat;
- Nooit denken in problemen, altijd in oplossingen.
Wat hebben wij jou te bieden?
Een parttimebaan in een inspirerende omgeving waar we graag van elkaar leren en zorgen dat we het als team leuk hebben met elkaar! Jou wacht dan ook een warm welkom in het team.
- Parttime functie voor 24-32 uur p/w;
- Salaris € 2180 - €3500 bruto per maand op fulltime basis, waarbij aanvullend overuren uitbetaald worden of als tijd-voor-tijd kunnen worden gebruikt;
- 25 vakantiedagen per jaar;
- Pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding;
- Flexibele werktijden met thuiswerkmogelijkheden;
- Collegiale uitjes en borrels en 1 x per jaar een luxe reis met het team;
- Opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Betaald bedrijfsfitness
- Een werkomgeving met enthousiaste en kundige collega’s.
Wie zijn wij:
De Notarisadministratie is er speciaal voor het notariaat. Wij nemen de boekhouding over of verwerken een deel daarvan. Verder leveren we rapportages aan, verzorgen de belastingaangiften en ondersteunen de notaris bij zijn financiële vraagstukken. Als team zijn we collegiaal, leergierig en hebben we oog voor elkaar. We plannen graag leuke uitjes zoals etentjes, cocktailavonden en onze jaarlijkse luxe reis. Wij blijven groeien als kantoor en kijken uit naar een nieuwe collega!
Nu alleen nog maar even het officiële gedeelte... de sollicitatie:
Wil je meer informatie, bel dan met Sandy Poortvliet via 06-86 87 0776 of mail direct jouw cv met gerichte motivatiebrief naar mail@denotarisadministratie.nl zodat je zo snel mogelijk aan tafel zit voor een kennismakingsgesprek!
Vacature: allround administrateur/ controller M/V
Ben jij cijfermatig sterk en wil je je specialiseren in boekhouding voor het notariaat? Wij hebben een afwisselende en veelzijdige functie voor jou! Bij De Notarisadministratie zijn wij gespecialiseerd in het verwerken van boekhoudingen voor het notariaat. Wij zijn een jong kantoor, collegialiteit is belangrijk voor ons, wij werken graag en met veel plezier. Pas jij bij ons? Dan is dit misschien jouw nieuwe baan!
Jouw werkplek is op ons kantoor in Apeldoorn of onze vestiging in Voorhout. Al zul je af en toe ook met de collega’s in Sliedrecht willen samenwerken en er is ruimte om thuis te werken. Op kantoor werk je in een hecht en kundig team, gespecialiseerd in boekhoudingen voor het notariaat. Daar komt veel bij kijken, dus hebben wij voor jou een uitgebreid inwerkprogramma klaarliggen om jezelf wegwijs te maken in deze specialisatie.
Jouw werkzaamheden in een overzicht:
- Opstellen maandcijfers, kwartaalcijfers en balansdossiers voor de accountant;
- Diverse interne rapporteringen zoals onderhanden werk lijsten, controle volledigheid omzet, kostprijsberekeningen, controle urenregistraties en productiviteitspercentages etc;
- Opstellen btw-aangiften en rondrekening;
- Analyse openstaande derdengelden/debiteuren en bewaringsposities;
- Overleg met klanten;
- Bij afwezigheid collega’s inspringen bij “geldverkeer”.
Wat verwachten wij van jou:
Wij zoeken een nieuwe collega die niet alleen cijfermatig sterk is, maar het ook leuk vindt om verder te kijken dan de grenzen van het eigen werk. Een collega die meedenkt in het proces en die pas tevreden is als alle administraties perfect kloppend zijn. Als teamspeler ben je hier goed op je plek en als je ook nog kunt schakelen bij ad hoc vragen, voel je je hier vast als een vis in het water. Jouw wil om te leren en hands-on mentaliteit wordt hier zeer gewaardeerd en jouw humor natuurlijk ook, want we hebben het ook graag gezellig met elkaar!
Wat heb je nodig voor deze functie?
- Een financieel gerichte opleiding (HBO niveau);
- Enige ervaring op een financiële administratie op een notariskantoor is een pré;
- Communicatief vaardig vinden wij een must;
- Proactief, daadkrachtig en zeer accuraat;
- Nooit denken in problemen, altijd in oplossingen.
Wat hebben wij jou te bieden?
Een parttimebaan in een inspirerende omgeving waar we graag van elkaar leren en zorgen dat we het als team leuk hebben met elkaar! Jou wacht dan ook een warm welkom in het team.
- Parttime functie voor 24-32 uur p/w;
- Salaris € 3.152 - €5000 bruto per maand op fulltime basis;
- 25 vakantiedagen per jaar;
- Pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding;
- Flexibele werktijden met thuiswerkmogelijkheden;
- Collegiale uitjes en borrels en 1 x per jaar een luxe reis met het team;
- Opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Betaald bedrijfsfitness
- Een werkomgeving met enthousiaste en kundige collega’s.
Wie zijn wij:
De Notarisadministratie is er speciaal voor het notariaat. Wij nemen de boekhouding over of verwerken een deel daarvan. Verder leveren we rapportages aan, verzorgen de belastingaangiften en ondersteunen de notaris bij zijn financiële vraagstukken. Als team zijn we collegiaal, leergierig en hebben we oog voor elkaar. We plannen graag leuke uitjes zoals etentjes, cocktailavonden en onze jaarlijkse luxe reis. Wij blijven groeien als kantoor en kijken uit naar een nieuwe collega!
Nu alleen nog maar even het officiële gedeelte... de sollicitatie:
Wil je meer informatie, bel dan met Sandy Poortvliet via 06-86 87 0776 of mail direct jouw cv met gerichte motivatiebrief naar mail@denotarisadministratie.nl zodat je zo snel mogelijk aan tafel zit voor een kennismakingsgesprek!